Wat is de D.C.A.

Dutch Cruiser Assocation is de Nederlandse PT Cruiserclub waar je gewoon lid van moet zijn!

Bij ons staat gezelligheid bovenaan. Tijdens onze Roadtrips is er voor iedereen wat te beleven en houden we rekening met elkaar.

Tijdens onze sleuteldagen, die maandelijks worden gehouden in Dwingeloo, wordt in overleg met Klaas Westra aan de Cruisers gewerkt. Kleine reparaties, beurtjes of gewoon gezellig met elkaar praten over ervaringen met de Cruiser. Van elkaar leren is een mooi iets.

Ook worden er regelmatig Roadtrips door leden georganiseerd. Dit voert de leden die meedoen langs mooie plekjes in binnen en buitenland. Duitland en Belgiƫ worden regelmatig gezocht. Maar ook binnen de grenzen van Nederland is nog veel te ontdekken.

Mocht U in bezit zijn van een PT Cruiser en bent nieuwsgierig geworden meld U zich dan aan via het inschrijf formulier.

Vriendelijke groet,

Team DCA.