D.C.A. Forum

of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

stoelen en de bank van de donor auto.

Hallo, pt vrienden.

het was al weer een tijdje geleden dat ik wat op de site had gezet, dus bij deze.

als ik al wat tijd over hebt stop ik veel vrije tijd in het onderwerp pt cruiser, in welke vorm dan ook, dus het gaat gewoon door in Heerenveen.

ik had de stoelen en de bank van de donor auto nog in de garage staan, dat neemt best veel ruimte in beslag.

dus het beste her gebruikt, de stoelen bij Connie in de pt, haar vorige stoel wou niet meer op en neer, en meteen een tweede lade aangebracht.

en de bank had geen slijtage aan het leer, er zat verf op, en schimmel.

goed schoongemaakt in het buitenlicht dan zie je het extra goed, die is naar mijn pt gegaan, toen het resterende naar de stort.

gaat toch wel weer wat tijd in zitten, maar zo als ik altijd zeg, het gaat om het eind resultaat, en die mag er zeker zijn, erg blij mee.

Johan Steenstra heeft gereageerd op dit bericht.
Johan Steenstra

ik heb ze gezien. Ze zijn weer als nieuw !!

Die donor auto was uit jaar 2000 met ongeveer 237.000 op de teller.

dus met dat in het achterhoofd, nou ja als nieuw.

Johan Steenstra heeft gereageerd op dit bericht.
Johan Steenstra

Hey Clemens,

Ik heb in de garage nog een compleet lederen setje staan.

Bestuurder stoel heeft wat gebruikers sporen en zit winkelhaak ik het zitvlak.

De rest is nog in goede staat. Mocht je er belang bij hebben kun je altijd ff messenger bericht sturen.

hey Johan, mooi dat jij aan ons denkt, maar kwa dat betreft zou ik alleen de linker voorstoel willen vervangen, ik ben daar erg moeilijk in, ik ga altijd voor het uiterste, en moet er eigenlijk zo min mogelijk aan mankeren.

misschien als upgrade voor een van de andere leden?